Автономний автомобіль став причиною нещасного випадку зі смертельним наслідком

112

(Щоб не читати статтю – можете подивитися відео)

Uber припинив тестування автономних автомобілів після того, як один з його автомобілів вдарив і вбив жінку в Темпі, штат Арізона. У машині був водій, але він використовував автопілот. Це, мабуть, перший смертельний висновок з використанням цих технологій.

Інцидент стався, коли 49-річна жінка їхала на велосипеді через дорогу. Тим не менш, він не використовував позначений пішохідний перехід. Він був збитий позашляховиком Volvo працює в автономному режимі, але, по мірі необхідності, під наглядом водія. Жінка померла в лікарні внаслідок травм.

Автомобіль на момент проведення заходу мав швидкість 64 кілометри в годину. Свідки стверджують, що автомобіль не сповільнилося при наближенні до жінки. Інцидент стався вночі. Водій, який повинен був керувати транспортним засобом, був тверезий. Поліція розслідує цю справу.

У відповідь на аварію Über припинив випробування всіх своїх автономних транспортних засобів на дорогах загального користування в Піттсбурзі, Сан-Франциско, Торонто і Феніксі. «Ми з болем об’єднуємося з сім’єю жертви. Ми співпрацюємо з місцевою владою, які розслідують цей інцидент », – визнала компанія у своїй заяві.

Хоча технологія стає все більш безпечною і все ще розробляється, смертельного відшкодування уникнути не вдалося. Дебати про безпеку автономних транспортних засобів почалися в 2016 році, коли автомобіль, що використовує алгоритми, увійшов до перехрестя на червоне світло.

У тому ж році відбулася перша смертельна аварія з участю автономного транспортного засобу. Автомобіль Тесла в’їхав у інший автомобіль з проїжджаючим повз трейлером. Це був трейлер, на який впало все вино. Ймовірно, алгоритм Model S інтерпретував трейлер яскравих кольорів як небо і не заважав. 40-річний водій загинув на місці. В результаті цієї події відбулося багато змін в автопилотах таких автомобілів.

Такі компанії, як Alphabet, General Motors, Uber і Baidu, роками вкладають величезні кошти в технології автономних транспортних засобів. Це може революціонізувати автомобільний ринок, транспорт і функціонування міст. Хто б не коммерциализировал це простір першим, він буде в привілейованому становищі. Аварія зі смертельними наслідками у пішоходів може затримати тестування і запуск цієї технології в експлуатацію.

Менше місяця тому каліфорнійські влади першими дозволили проводити тестування автономних автомобілів без водія на дорогах загального користування. Чинний закон цієї держави допускає проведення випробувань тільки з участю навченого водія, який був готовий взяти на себе керування транспортним засобом у випадку непередбаченої поведінки автомобіля. Більше на цю тему в тексті: автономні транспортні засоби без водія вирушать на вулиці в Каліфорнії .

Технологія автономного транспортного засобу представлена як безпечне рішення. Ці автомобілі упаковані з технологією. В залежності від моделі автомобіля, ці автомобілі мають багато різних типів датчиків. Ситуацію на дорогах спостерігають камери і радари. Колеса мають датчики швидкості, регулюють швидкість у відповідності з переважаючими умовами. Дорожні знаки або колір світлофора «читаються» камерами. Система GPS відповідає за плавне переміщення до місця призначення. Останньою новинкою в цьому сегменті є відсутність … рульового колеса. Незважаючи на все більш нові технологічні рішення, аварії з участю автономних транспортних засобів все ще відбуваються.

Джерело: Футуризм , фото: ABC15 Арізона / YouTube