Будівельники Стоунхенджа використали теорему Піфагора за 2000 років до його народження?.

(Щоб не читати статтю – можете подивитися відео)

Автори нещодавно опублікованої книги «Мегаліти: дослідження в камені» припустили, що творці мегалітичної споруди Стоунхенджа використали теорему Піфагора за дві тисячі років до народження математика.

Піфагор Самоський був давньогрецьким математиком. Теорема така: у прямокутному трикутнику сума квадратів бічної сторони, дорівнює квадрату гіпотенузи (математичної записи: a 2 + b 2 = c 2 ). Це одна з найбільш відомих математичних теорем в світі.

Однак сучасні археологічні знахідки показують, що теорема Піфагора могла бути відома навіть за дві тисячі років до його народження. Це не було б дивно. Багато значні відкриття були зроблені одночасно в декількох місцях на Землі.

Автори книги «Мегаліти: дослідження в камені» вважають, що теорема Піфагора використовувалася при будівництві самого відомого мегалітичної споруди у Великобританії: Стоунхенджа.

Теорема Піфагора надзвичайно корисна на практиці, якщо ви хочете позначити довжини в прямокутному чи в прямокутному. Їх можна використовувати при будівництві, поділі земель, картуванні неба і землі. Не дивно, що вчені вже знайшли сліди використання теореми задовго до народження Піфагора.

За словами дослідників, теорема виникла незалежно в Вавилоні, стародавньому Китаї та Індії. Тільки випадково авторство претензії було приписано Піфагору. Цей відомий грецький математик жив приблизно в 6 столітті до нашої ери. Пізніше письменники посилалися на його розрахунки і теорію. Тим не менше, немає прямих доказів того, що Піфагор довів своє твердження.

За словами авторів публікації, твердження, яке сьогодні носить ім’я Піфагора, було використано при будівництві Стоунхенджа. Задовго до народження відомого математика. – У будуванні Стоунхенджа ви можете бачити трикутники і прямокутники, які є спрощеною версією теореми Піфагора, – стверджує Джон Матино, один із співавторів книги.

На його думку, навіть якщо б наші давні предки не мали доказів формального математичного докази, вони знали відносини, які регулюють прямокутні трикутники, і могли використовувати їх у будівництві. Автори книги вважають, що місце, з якого добували камінь, острів Ланді і Стоунхендж, важливі для людей того часу, утворюють прямокутний трикутник.

Більш того, в колі валунів, оточуючих мегалітична споруда, знаходяться чотири валуна, що утворюють прямокутник з пифагорейскими пропорціями 5x12x13. Лінії, що виходять з кутів прямокутника, повинні вказувати на важливі дати неолітичного календаря, включаючи для сонцестоянь і рівнодень.

Стоунхендж почав будувати майже 7 тисяч осіб. років тому Його будівництво тривало багато століть. Остаточний вигляд йому було дано близько 2500 р. до н. е.., тобто майже за дві тисячі років до народження Піфагора! Автори книги вважають, що неолітичні жителі цих районів не могли передати свої знання яким-небудь іншим способом, крім як шляхом будівництва монументальних будівель, в яких були виявлені найбільш важливі відкриття.

Цей тип підходу може надати дані про культурному розвитку та рівні знань тодішніх жителів цих районів. Однак ми не повинні забувати, що іноді ми знаходимося під ілюзією і уявою, яке надає надзвичайну значимість об’єктів абсолютно випадковим чином.

Джерело: Science Alert , фото: PxHere