Дорога, яка сама себе полагодить.

268

(Щоб не читати статтю – можете подивитися відео)

Вчені з голландського університету Дельфта розробили новий тип асфальту, який буде виправляти діри і тріщини, створені в ньому. Технологія полягає в додаванні сталевих волокон, які проводять електрику до асфальту.

Кожен водій знає, як виглядають дороги після зими. Завдяки цьому дорожники постійно обслуговуються. Але це може змінитися. Все завдяки технології, розробленої Крістофером Шлангеном з Університету Делфта. Він показав, що асфальт, який містить сталеві волокна, при нагріванні з допомогою індукційної машини буде плавитися, заповнюючи зазори і тріщини. Це може подвоїти життя дороги.

Потенціал для самовідновлення доріг величезний. Насамперед, це економить багато грошей, що витрачаються на ремонт доріг кожен рік. Хоча вартість будівництва дороги із сталевого волокна на 25% дорожче, Шланген підрахував, що уряди можуть значно заощадити на використанні нової технології.

Крім того, це зменшить кількість доріг, тимчасово закритих з-за ремонту. До речі, кількість пошкоджень автомобілів, викликаних дірками на дорогах, також буде зменшено. Ймовірно, буде також менше нещасних випадків в результаті поганого покриття.

В даний час проводиться тестування рішення, розробленого в Делфтському університеті. Однак вам доведеться чекати результатів. Знов укладені поверхні зазвичай не створюють проблем протягом перших 10 років, як сказав сам автор проекту.

Хоча нова технологія орієнтована на самовідновлення, у неї є й інші переваги. Такий маршрут може бути використаний для зарядки електромобілів у майбутньому. Хоча це також має бути встановлено в транспортних засобах відповідних технологій.

Джерело: Футуризм , фото: Public Domain Picture p