Прийнявши рішення виробляти свій продукт в Китаї, ви зіткнетеся з питанням про узгодження з постачальником всіх вимог FBA. Незважаючи на те, що більшість постачальників знайомі з основними вимогами FBA, краще це питання завжди уточнювати і самостійно стежити за дотриманням всіх прописаних норм. Рекомендуємо замовити міжнародні перевезення на сайті http://ukr-china.com/
Щоб вам було простіше тримати все під контролем, пропонуємо прочитати кілька кроків, які полегшать процес:
— складання детального чек-листа для контролю якості товарів, а потім згідно зі списком вимагати підтвердження про якість від постачальника;
— найм інспектора, який зробить за вас всю роботу. Згідно з чек-листом буде проводитися перевірка, а інспектор буде 3-ним особою, з якого ви будете питати про всі “за” і “проти”.
Імпорт з Китаю до Сполучених Штатів – не такий простий, як здається на перший погляд. Тому нижче ви зможете ознайомитися з основними правилами, знання яких значно спростить вашу роботу:
1. Вибір продукту
Товар — це головна ланка. Тому підхід повинен бути максимально обдуманим. Вибрати найдешевший товар — не найкраща ідея. При виборі необхідно враховувати наступні моменти:
обраний Вами товар, повинен Вам подобається. Чому? Тому що, якщо ви зможете “заразити” покупців своєю захопленістю товаром і вони охоче його куплять!
Приділіть увагу розміру товару. Враховуйте, що чим менш габаритний товар, тим більше його можна привести;
звернути увагу на унікальність товару. Чим менше подібного товару на ринку — тим більша ймовірність його затребуваності.
2. Вибір постачальника
Почніть зі складання списку, а потім аналізуйте і вибирайте найбільш підходящих для вас. Постачальників ви можете знайти тут: Made-in-China.com Китайські жовті сторінки (chinayellowpages.org), China.cn, Alibaba, Global Source.
3. Вибір способу доставки
— EMS (Express Mail Service). EMS — служба доставки, яка працює з поштою США (USPS United States Post Office).
– Fedex, DHL, UPS. Fedex, DHL, UPS — це компанії, якими зазвичай користуються китайські постачальники;
— логістичні компанії Китаю, США та інших країн — ці компанії займаються не тільки авиадоставкой, яка є найбільш безпечною, але і пропонують морські контейнерні перевезення. Авіаперевезення обійдуться дорожче, проте на багато швидше (від 7 днів до 2-3 тижнів), а той час, як морські варіюються від 30 до 45 днів. Логістичні компанії можна знайти на жовтих сторінках через інтернет або телефонному довіднику.
4. Як доставляють логістичні компанії
— на склад перевізника, це означає, що після того, як товар прибуває на склад перевізника, ви повинні забрати його самостійно;
— прямо на склад Amazon, цей спосіб зазвичай використовується при транспортуванні цінних речей, до того ж, вам не потрібно платити за зберігання товару на складі перевізника.
5. Що запитувати у постачальника?
Отже, нижче наведені питання, які вам слід обговорити з постачальником перед розміщенням замовлення:
— Яка вага і розмір внутрішньої упаковки?
Зверніть увагу, що внутрішня упаковка може бути невиправдано велика, у зв’язку з чим у вас виникнуть проблеми на митниці, а Amazon і зовсім може заблокувати вашу партію. Тому точно дізнавайтеся всі дані про внутрішній упаковці.
– Яка Вага коробки для перевезення і скільки одиниць товару можна помістити в одну?
Найчастіше товар і внутрішня коробка поміщаються в коробку для перевезення з метою забезпечення збереження товару.
— Яке маркування транспортувальної коробки?
Важливий момент: попереджайте постачальника, щоб на коробці не було китайських ієрогліфів.
Бажаємо вам удачі і пам’ятайте, що нехтування основними правилами може привести до додаткових витрат!