Freightliner представила економічний тягач SuperTruck

147

Freightliner Trucks, підрозділ компанії Daimler, представив прототип економічного сідельного тягача під назвою SuperTruck. За словами розробників, машина на 115% більш ефективна в порівнянні з такими, що використовуються сьогодні тягачами для напівпричепів, повідомляє IEEE Spectrum.

Це стало можливим завдяки застосуванню сонячних панелей на даху, систем збору тепла, а також поліпшеним аеродинамічним характеристикам. На створення машини у фахівців Freightliner пішло п’ять років.


Freightliner SuperTruck / Daimler

SuperTruck був розроблений в рамках програми, ініціатором якої виступило Міністерство енергетики США. Її метою було поліпшити ефективність вантажних машин на 50%. Однак у Freightliner вдалося створити навіть більш економічний тягач.

Freightliner SuperTruck / Daimler
Freightliner SuperTruck / Daimler

Одним із завдань, які стояли перед інженерами, поліпшити аеродинаміку SuperTruck настільки, наскільки це можливо. В результаті були повністю сховані задні колеса тягача, зазори між бічними панелями і землею зведені до мінімуму. Решітка радіатора може закриватися у разі, якщо не потрібне додаткове охолодження двигуна. Навіть бічні дзеркала заднього виду були вдосконалені для поліпшення аеродинамічних властивостей.

Інженерам вдалося зробити SuperTruck більш легким. Він на 300 кг легше звичайного тягача.

Крім того, машина використовує GPS, яка допомагає визначити якість дороги, по якій рухається тягач, для вибору оптимальної швидкості.

Під час випробувань, проведених на дорогах загального користування в Техасі, витрата дизельного палива завантаженого SuperTruck (29,5 т) склав 19,27 л на 100 км на швидкості 105 км/ч.