Компанія HNF Гейзенберга спільно з BMW і Bosch розробили двопідвісний електричний гірський велосипед, мотор в якому розташований в задній частині, як у звичайних електричних велосипедів, а посередині, повідомляє Gizmag. Така конструкція дозволила зробити раму максимально жорсткою і позбутися натяжителя ланцюга. У велосипеді використаний двигун Bosch і ремінь з вуглепластика.
Велосипед, який отримав назву XF1, має знімну літій-іонну батарею ємністю 400 Wh. Її заряду вистачає для того, щоб проїхати 130 км.
Велосипед оснащений планетарної втулкою Rohloff Speedhub 500/14, амортизаційної пневматичною вилкою RockShox Pike RC 140 мм, гальмівною системою Magura MT7 і фарою Busch & Muller Lumotec IQ Avy. Вбудований комп’ютер дозволяє отримувати інформацію про електроприводі, рівень зарядки, швидкості, пройденої дистанції. У продажу XF1 з’явиться за ціною від 8,4 тис. євро.