HNF Гейзенберга представив електричний велосипед двопідвісний

20

Компанія HNF Гейзенберга спільно з BMW і Bosch розробили двопідвісний електричний гірський велосипед, мотор в якому розташований в задній частині, як у звичайних електричних велосипедів, а посередині, повідомляє Gizmag. Така конструкція дозволила зробити раму максимально жорсткою і позбутися натяжителя ланцюга. У велосипеді використаний двигун Bosch і ремінь з вуглепластика.

Велосипед, який отримав назву XF1, має знімну літій-іонну батарею ємністю 400 Wh. Її заряду вистачає для того, щоб проїхати 130 км.

HNF Heisenberg XF1

Велосипед оснащений планетарної втулкою Rohloff Speedhub 500/14, амортизаційної пневматичною вилкою RockShox Pike RC 140 мм, гальмівною системою Magura MT7 і фарою Busch & Muller Lumotec IQ Avy. Вбудований комп’ютер дозволяє отримувати інформацію про електроприводі, рівень зарядки, швидкості, пройденої дистанції. У продажу XF1 з’явиться за ціною від 8,4 тис. євро.

HNF Heisenberg XF1
HNF Heisenberg XF1
HNF Heisenberg XF1
HNF Heisenberg XF1
HNF Heisenberg XF1
HNF Heisenberg XF1
HNF Heisenberg XF1
HNF Heisenberg XF1
HNF Heisenberg XF1
HNF Heisenberg XF1
HNF Heisenberg XF1
HNF Heisenberg XF1