Інститут шляхів сполучення бере участь у розробці Hyperloop в Польщі.

104

(Щоб не читати статтю – можете подивитися відео)

Інститут шляхів сполучення і Hyper Poland підписали лист про наміри щодо співпраці в області розробки технології Hyperloop і будівництва випробувального полігону на території інституту.

Інститут залізниць є науково-дослідним інститутом, який існує в Польщі вже 65 років. Інститут працює в сфері залізничного транспорту. Він має все необхідне для дослідницької та наукової роботи і підтримується самими видатними фахівцями в галузі залізничного транспорту в Польщі. Участь Залізничного інституту в розробці технології Hyperloop може надати позитивний вплив на хід робіт.

– При реалізації проекту будуть використані лабораторії інституту і група спеціалістів з декількох університетів. Hyperloop – це амбітне завдання, що вимагає використання таких ресурсів, як Залізничний інститут. Ми хочемо прийняти участь у цій глобальної транспортної революції самі, збільшуючи тим самим свій внесок Польщі у її реалізацію, – сказав д-р Енг. Анджей Журковский, директор Інституту шляхів сполучення.

У свою чергу, Hyper Poland – це команда інженерів, архітекторів, дизайнерів і консультантів, які об’єднали свої зусилля для створення комплексної транспортної системи Hyperlooop. Команда була сформована зі студентів Варшавського технічного університету та Вроцлавського технічного університету для участі в конкурсі Hyperloop Pod, організованому Elona Muska SpaceX.

Після відбору у фінал конкурсу і отримання дуже позитивних відгуків про їх проекті команда Hyper Poland вирішила продовжити дослідження проекту інфраструктури Hyperloop. Команда хоче побудувати трасу на маршруті Варшава-Вроцлав. Поїздка, за словами Гиперпольца, триватиме трохи більше півгодини. Цей епізод був серед дев’яти інших туристичних проектів Elona Muska Hyperloop One.

Концепція високошвидкісних залізниць, що рухаються в довгому тунелі, відома вже як мінімум кілька десятиліть, проте ми знову зобов’язані Элону Маску, який у 2012 році представив своє бачення цього виду транспорту.

Проект передбачає використання технології магнітної левітації, що означає, що потяг буде рухатися не по рейках, а по магнітних подушках, створюваним потужними електромагнітами, встановленими на день вагонів. Такі рішення вже використовуються в світі. Завдяки цьому застосування проблема тертя була усунена, і залізниця зможе розвивати більш високі швидкості.

Сьогодні такі поїзди досягають найвищих швидкостей. Рекорд був встановлений 10 років тому японськими дизайнерами, які розігнали поїзд SCmaglev до 581,8 км / ч. Однак це не задовольняє Муску, який хоче подвоїти швидкість, досягнуту японцями. І це завдяки використанню вакуумного тунелю. Концепція переміщення в тунель, з якого викачано майже все повітря, усуне проблему опору повітря, яка додасть ще десятки або навіть сотні на вимірювач швидкості.

Залізниця, за задумом Муски, повинна бути дешевою, швидкої і екологічною. Це повинно бути приведено в дію сонячною енергією. З цією метою глава SpaceX заснував Hyperloop Transportation Technologies – компанію, яка повинна реалізувати проект. Перший вакуумний потяг з’явиться на маршруті з Лос-Анджелеса в Сан-Франциско. Пасажир подолає цей 500-кілометрову ділянку приблизно за 30 хвилин. Залізниця повинна розвивати швидкість до 1200 кілометрів на годину.

Дорога для Hyperloop буде прокладена на високих стовпах, завдяки чому буде досягнуто найкоротший шлях. Капсули повинні проходити в довгому тунелі, розрахованому на 6-28 людина. У тунелі не буде повного вакууму, буде присутній трохи повітря. Тому, щоб капсули не діяли як поршень, кожна з кареток використовувала систему всмоктування повітря, яка направляла їх внизу, створюючи додаткову подушку безпеки.

Ціле буде управлятися великими електромагнітами, які будуть встановлені нерівномірно. Їх буде більше в місцях прискорення і гальмування, і вони будуть час від часу розміщуватися на маршруті тільки для підтримки швидкості.

Джерело: Залізничний інститут, фото SpaceX