Людина стає тупішим.

252

(Щоб не читати статтю – можете подивитися відео)

Число людей, чиї гени привертають до більш глибокого придбання знань, зменшується. Це висновок досліджень, проведених ісландськими вченими.

Гени, які відповідальні за вміння розширювати знання, задом наперед. Набір таких генів був відкритий американськими дослідниками в минулому році. Хоча на рівень освіти впливають і інші соціальні та екологічні фактори (вплив сім’ї, друзів або бажання влаштуватися на роботу мрії), генетичні умови можуть зрости до 20 відсотків. прагнення до знань. Вони в першу чергу впливають на тривалість і інтенсивність нашої освіти.

Компанія deCODE Genetics, штаб-квартира якої знаходиться в Рейк’явіку, провела аналіз генетичних даних на 100 000 чоловік. осіб, або майже 1/3 населення Ісландії. Аналіз показав, що менше людей з генетичною схильністю до більш тривалого і глибокого навчання. Набір відповідних генів стає все рідше. У дослідження були включені дані за 1910-1975 рр.

Чому ми дурні? За словами вчених, саме він несе відповідальність за небажання відтворювати людей, у яких є набір генів, що привертають до придбання знань. Висновки, зроблені з робіт ісландців, приблизно відповідають гротескному баченню майбутнього, представленому у фільмі «Идиократия». Люди з генетичною схильністю до придбання знань створюють сім’ю набагато пізніше, ніж їх менш освічені колеги. За статистикою, у них менше дітей, ніж у людей, у яких немає правильного набору генів.

Ця тенденція спостерігається не тільки в Ісландії, – говорять дослідники. Якщо він збережеться в довгостроковій перспективі, то набір генів, що привертають до придбання знань, може повністю зникнути з генетичного пулу людини.

Ісландські вчені підрахували, що таким чином ми втрачаємо 0,04 бали IQ за десятиліття. Однак, якщо врахувати сукупність усіх генів, відповідальних за освіту, що, безумовно, більше, ніж так звані «Освіта генів», результат буде 0,3 балів IQ.

Однак дослідження, проведене в Ісландії, суперечить так званим ефект Флінна, який говорить про збільшення тестів інтелекту в середньому приблизно на три бали за десятиліття. Однак слід додати, що цей ефект має найбільший вплив у країнах розвиненого Заходу. Що в свою чергу відображає вплив на рівень освіти факторів навколишнього середовища – більш широкий доступ до освіти.

Джерело: Праці Національної академії наук , sciencealert.com