Нова акція Міністерства охорони здоров’я. Людина-кінь заохочує профілактику.

2

(Щоб не читати статтю – можете подивитися відео)

Міністерство охорони здоров’я видало серію освітніх роликів для молоді. Головну роль зіграв людина-кінь, який заохочує профілактику під гаслом: бережи себе і насолоджуйся здоров’ям коні.

Нова кампанія Міністерства охорони здоров’я спрямована на те, щоб переконати поляків регулярно проводити профілактичні огляди. Курорт сприяє розвитку здорових звичок і усунення стимуляторів.

Оповідачем був чоловік-кінь, який радить, як жити, щоб мати здоров’я коня. Акція «Профілактика, Людина» спрямована на молодь. Тому маркетингова діяльність ведеться переважно в інтернеті.

– Цим нетрадиційним способом ми хочемо переконати молодих людей змінити свій спосіб життя, бути більш фізично активними, скоротити споживання алкоголю і не курити сигарети, – заявив заступник міністра охорони здоров’я Петро Гриза.

В рамках цієї кампанії Міністерство охорони здоров’я хоче привернути увагу молоді до того, як здорове харчування, фізична активність, наш психічний стан і навколишнє середовище, включаючи забруднене повітря, можуть вплинути на наше здоров’я. Дії, початі в рамках кампанії, спрямовані на те, щоб спонукати одержувачів змінити свій спосіб життя на більш здоровий і спонукати їх регулярно проводити профілактичні огляди.

Кампанію підтримали фахівці: Польське кардіологічне товариство, Коледж сімейних лікарів у Польщі і Польське суспільство внутрішніх хвороб.

Нещодавно міністерство охорони здоров’я закликало поляків «розмножуватися як кролики». «Якщо ви хочете коли-небудь стати батьком, візьміть приклад з кроликами», – заохочується тут же. Кампанія з кроликами не сподобалася полякам. Коментатори підкреслювали, що вибір кроликів був не зовсім щасливий.

Джерело: profilaktykaczłowieku.pl