Один з найбагатших поляків вклав гроші в Hyperloop.

89

(Щоб не читати статтю – можете подивитися відео)

Як повідомляє Puls Biznesu, Себастьян Кульчик, головний спадкоємець стану Яна Кульчика, інвестував у компанію Elona Muska Hyperloop One. Точна сума, яку польський бізнесмен вклав у розвиток швидкісної залізниці, невідома, але неофіційно ведуться розмови про кілька мільйонів доларів.

Минулого тижня ми писали про інвестиції в Hyperloop One Річарда Бренсона. Виявляється, Себастьян Кульчик брав участь в тому ж раунді фінансування. Скільки вклав Браносн? Це не було оприлюднено. Однак сума повинна була бути великою, тому що назва компанії зміниться на Virgin Hyperloop One.

«З самого початку Virgin Group інвестувала в інноваційні компанії. Від авіакомпаній, до поїздів, до космічних кораблів. Ми захоплені інноваціями в транспорті, особливо коли мова йде про технології, які можуть змінити життя людей. Virgin Hyperloop One буде електромобілем і не матиме негативного впливу на навколишнє середовище », – написав Він у своєму блозі.

Схоже, що Кульчик також прийшов з аналогічного припущення. – Я інвестував у компанію, яка проводить саму просунуту роботу над системою Hyperloop. Річард Бренсон вклав капітал в компанію в той же раунд фінансування, і хто знає, як, хто знає, як транспортувати. Звичайно, це дуже ризиковані інвестиції, але я думаю, що інноваційна інфраструктура має прекрасні перспективи і світле майбутнє. Такі проекти змінюють правила гри. Цими інвестиціями ми також показуємо, що нас цікавлять не тільки компанії в Польщі, але і великі масштабовані проекти з Силіконової долини, – сказав Кульчик в інтерв’ю Puls Biznesu.

Залізнична система Hyperloop була очищена від мускусу, хоча самої концепції уже кілька десятків років. Ідея Маск передбачає використання технології магнітної левітації, що означає, що потяг буде рухатися не по рейках, а по магнітних подушках, створюваним потужними електромагнітами, встановленими на день вагонів. Такі рішення вже використовуються в світі. Завдяки цьому застосування проблема тертя була усунена, і залізниця зможе розвивати більш високі швидкості.

Швидкості 1200 км / год стануть можливими завдяки використанню вакуумного тунелю. Концепція переміщення в тунель, з якого викачано майже все повітря, усуне проблему опору повітря, яка додасть ще десятки або навіть сотні на вимірювач швидкості. У тунелі не буде повного вакууму, буде присутній трохи повітря. Тому, щоб капсули не діяли як поршень, кожна з кареток використовувала систему всмоктування повітря, яка направляла їх внизу, створюючи додаткову подушку безпеки.

Джерело: Пульс Бізнесу , фото SpaceX