Розроблена технологія, яка зв’язує мозок з автомобілем

103

(Щоб не читати статтю – можете подивитися відео)

Nissan представив нову технологію під назвою «мозок-в-автомобіль» (B2V). Це дозволяє комп’ютеру заздалегідь прогнозувати наміри водія, що підвищить контроль над транспортним засобом і безпеку руху.

Компанія покаже технології на Consumer Electronic Show в Лас-Вегасі. Вони пройдуть 8-11 січня цього року. У заяві Nissan оголошено, що технологія не тільки прискорить реакцію водіїв, але і зробить водіння більш приємним.

«Коли люди думають про« автономному водінні », вони думають, що машини отримають повний контроль над рухом», – говорить віце-президент Nissan Даніель Шиллачи. – Між тим, технологія B2V робить протилежне. Використання мозкових сигналів робить водіння більш захоплюючим, – додає він.

Тому технологія Nissan є проміжним етапом між автономними транспортними засобами, керованими комп’ютером, і традиційним водінням, відомим нам сьогодні. Це хороша новина для людей, які не можуть уявити керування транспортним засобом тільки в руках комп’ютера.

B2V заснований на електроенцефалографії (ЕЕГ). Технологія використовується в медицині для вимірювання електричної активності мозку. Все з допомогою електродів прикріплене до спеціального «шолома», одягнутому на голову людини.

На відео, опублікованому Nissan на Youtube, ви можете побачити, як комп’ютер випереджає реакцію водія. В результаті, завдяки B2V, автомобіль знає на 0,2–0,5 с раніше, що хоче зробити водій, і може сам почати відповідний маневр.

Водії не можуть керувати автомобілем через свої думки в даний момент. Однак нова технологія дозволить автомобілю передбачити, коли за кермом людини захочеться повернути, загальмувати або розігнатися. Це дозволить автомобілю почати маневр ще до того, як водій його запустить.

Тим не менш, може знадобитися від 5 до 10 років, щоб запровадити B2V. Нік Максфілда (Nick Maxfield) з відділу комунікацій Nissan каже, що є ряд речей, які потрібно зробити перш, ніж технологія почне розвиватися. Наприклад, вченим доведеться розробити менший і більш зручний «шолом», що приймає сигнали ЕЕГ. Автомобілі повинні мати деяку автономію.

Максфілда також додає, що технологія B2V не буде впроваджена масово, а залишиться лише додатковою опцією. «Існує інформація, яку автомобіль може зібрати про водія навіть без тест-набору мозкових хвиль», – говорить Максфілда. – Ми тільки припускаємо, що подібні набори для вимірювання мозкової активності будуть широко використовуватися в майбутньому. І ми хочемо запропонувати перший автомобіль, сумісний з цією технологією, – додає він.

Джерело: Футуризм , Межі , фото: Nissan / YouTbe