Що таке крауд-посилання? Навіщо вони потрібні

Крауд-посилання – це посилання в тексті рекомендацій, думок, коментарів або відгуків про послугу, товар або бренд, розміщені на тематичних майданчиках з можливістю коментування, тобто там, де мешкає цільова аудиторія. Метою розміщення є підвищення впізнаваності бренду, формування позитивної думки про товар або послугу, а також поліпшення видимості сайту в пошукових системах. Хочемо порекомендувати embo crowd

Крауд-посилання

Принцип роботи крауд-посилань (крауд-маркетингу)
Останні алгоритми пошукових систем передбачають використання крауд-посилань, як обов’язковий елемент в нарощування природної посилальної маси. Пошукові системи при ранжируванні сайтів беруть до уваги посилання з сервісів питання-відповідь, форумів, соціальних мереж. Дані посилання мають природну природу походження і високо цінуються пошуковими системами. Більш того, за допомогою крауд-посилань відбувається живе спілкування з цільовою аудиторією. Крауд-маркетинг став важливим інструментом SEO-просування сайтів після введення пошуковими системами алгоритмів для боротьби зі спамом в інтернеті.

Використання крауд-посилань допомагає вирішити відразу кілька завдань:

Залучити додатковий трафік. Майбутні відвідувачі перейдуть за посиланням, якщо буде переконливий аргумент.
Підвищити впізнаваність бренду. Посилання-рекомендації розміщуються на тематичних ресурсах. Цільова аудиторія знаходить їх при пошукових запитах, тим самим підвищуючи інтерес до пропонованої пропозиції.
Підвищити ефективність SEO оптимізації. Пошукові алгоритми постійно оновлюються, тому посилання повинні бути з різних джерел. Зазвичай їх ставлять на популярних майданчиках, тому індексація проходить набагато швидше.
Максимальна природність посилання. Позитивні або негативні думки про товар, послугу створюються живими людьми без використання ботів, генераторів. Відбувається реальне спілкування аудиторії.
Якість і результат, проведеного крауд-маркетингу судять за технічними параметрами: значущість і актуальність обговорення, рівень використовуваного аккаунта, текст повідомлення, анкор, відвідуваність і активність майданчики.

Типи майданчиків для розміщення крауд-посилань
Для розміщення крауд-посилань використовуються всілякі майданчики з можливістю коментування. Можна виділити наступні типи майданчиків:

Сайти з відгуками. На таких майданчиках відвідувачі пишуть позитивні або негативні коментарі про товар, послугу, ресурсі.
Соціальні мережі. Існують тематичні групи, де люди залишають зацікавленої аудиторії посилання на інші сайти, ділячись інформацією.
Тематичні форуми. На таких ресурсах створюються додаткові теми, обговорюються різні проблеми. Найбільш ефективний спосіб розміщення посилань.
Довідник. Розміщують відомості про організації, компанії, магазинах. Майже завжди займають провідні позиції в пошукових запитах.
Сервіси питання-відповідь. Ефективний спосіб для залучення додаткової аудиторії. Допомагає залучити додаткових відвідувачів, зробити бренд впізнаваним.
Коментарі на тематичних майданчиках. Багато майданчиків дозволяють відвідувачам залишати різні думки про товар, послугу, ресурс, залучаючи в обговорення.
Плюси і мінуси крауд-посилань
Кожен обраний метод просування має переваги і недоліки. Тому веб-фахівці використовують кілька способів. Слід зазначити наступні плюси крауд-посилань:

Формується природний посилальний профіль.
Масове залучення нових відвідувачів з інших сайтів.
Достатня кількість майданчиків для розміщення посилань.
Процес не вимагає грошових вкладень, якщо розміщувати природні посилання самостійно.
Підвищується впізнаваність бренду, продукту і сайту в інтернеті.
Є й мінуси крауд-посилань:

Висока вартість із-за складності розміщення.
Трафік по посиланнях непостійний.
Модератори можуть видалити посилання або перенести топік в архів сайту.
Трудомістка робота, необхідно розміщувати велику кількість постів для прокачування облікового запису. Результат проведених заходів помітний не відразу.
Потрібно використовувати тільки якісний крауд-маркетинг.