Студенти з Варшавського технологічного університету сконструювали ракетний двигун на рідкому паливі.

62

(Щоб не читати статтю – можете подивитися відео)

Студенти з Варшавського технічного університету створили рідинний ракетний двигун. Це один з перших таких двигунів в Польщі. Успішний іспит по водінню був проведений на початку травня.

Ракетний двигун на рідкому паливі – робота студентів рухової групи MELprop, що працює на факультеті енергетики та авіаційної техніки Варшавського технологічного університету. Як відзначають дизайнери, це перший такий двигун в університеті і один з перших у Польщі.

За даними Варшавського технологічного університету (PW), робота над двигуном зайняла у студентів три роки. Група з кількох молодих дослідників провела десятки симуляцій, аналізів і розрахунків, перш ніж вони вирішили виконати тест повного водіння, який відбувся на початку травня.

«Крок за кроком ми перевіряли кожну підсистему, і тільки коли ми переконалися, що всі вони працюють, ми організували повний тест, – підкреслює Олександр Горжери, головний розробник рушія, цитується в повідомленні на сайті.

Двигун генерує тягу 500 Н, чого достатньо для руху ракети. Студенти використовували гас як паливо і закис азоту в якості окислювача. Гас, що використовується в реактивних літаках, а закис азоту – не що інше, як звеселяючий газ.

«Рідинні ракетні двигуни використовують рідкий або газоподібний окислювач і рідке паливо (редуктор). Такі пристрої більш складні, ніж твердопаливні двигуни. Важливо, що вони також більш ефективні та безпечні, ніж їх, тому що в їхньому випадку ви можете контролювати процес згоряння », – читаємо на сайтах PW.

Створений студентом двигун в даний час не є готовим продуктом, який можна було б використовувати в космічній промисловості. Слід пам’ятати, що створення таких приводів – завдання не з легких. Тим не менш, Gorgeri зазначає, що за невелику плату ви можете поліпшити розроблену ними технологію, щоб її можна було використовувати в ракеті. – Найскладніший крок, тобто створення працюючого двигуна, вже позаду, – зізнається він.

Конструкція ракетних двигунів вимагає як фінансових, так і інфраструктурних зусиль. Ось чому в основному ним займаються великі космічні агентства, такі як НАСА або ЄКА. Одне знання та досвід, набутий членами KNN MELprop, безцінні.

Джерело: Варшавський технологічний університет , фото: KNN MELprop