«Вертольоти Росії» приступили до льотних випробувань Мі-171А2

1

Холдинг «Вертольоти Росії» приступив до льотних випробувань першого досвідченого зразка багатоцільового вертольота Мі-171А2.

Перший дослідний зразок Мі-171А2 призначений для оцінки працездатності і безпеки виконання польотів з комплексом бортового обладнання КБО-17, в тому числі в його взаємодії з новими досвідченими двигунами ВК-2500ПС-03, а також для перевірки нових систем електропостачання.

Ми-171А2

Створений концерном «Радіоелектронні технології» комплекс КБО-17 виконаний за принципами «скляної кабіни». У нього входять всепогодні цифрові телевізійні і тепловізійні камери, які дають можливість цілодобового огляду закабінного простору з відображенням відеосигналу на багатофункціональному дисплеї високого дозволу. Високий рівень автоматизації дозволив скоротити екіпаж з трьох до двох осіб. Бортова система технічного обслуговування, вбудована в КБО-17, дозволяє контролювати стан та напрацювання основних систем і агрегатів з збереженням інформації в пам’яті.

Ми-171А2

За результатами першого циклу випробувань «літаючої лабораторії» зафіксовано збільшення крейсерській і максимальної швидкостей польоту на 20%, збільшення тяги несучого гвинта (більш ніж на 800 кг), зниження рівня вібрації зі штатним виброгасителем. Отримано підтвердження максимально заявленої швидкості вертольота в 280 км/ч.

Повний перелік конструктивних змін, що включає нові несучий і рульової гвинти, а також збільшені площині вертикального і горизонтального оперення, будуть впроваджені на другому дослідному зразку Мі-171А2. ВП-2 буде оснащуватися додатковим набором опціонного обладнання: зовнішньою підвіскою вантажопідйомністю до 5 тонн з системою виміру ваги, системою кондиціонування, енергопоглинаючими пасажирськими кріслами на 24 людини, пилозахисними пристроями з підвищеним ступенем очищення повітря до 97%. В даний час складання й оснащення другого зразка завершуються на Московському вертолітному заводі імені Л. М. Миля.

Вертоліт являє собою подальший розвиток всесвітньо відомого сімейства Мі-8/17 зі значними змінами у конструкції та складі бортового обладнання, що дозволяють підвищити льотно-технічні характеристики машини та знизити витрати на її експлуатацію.

Вертоліт Мі-171А2 може літати в будь-який час доби, в тому числі в складних метеоумовах, виконувати роботи в режимах висіння з автоматичною стабілізацією, а також літати по спеціальним траєкторіях.