Як правильно вибрати компанію для нанесення вашого логотипу

5-13-2021

Якщо ви продаєте товари в інтернеті, то напевно використовуєте коробки для упаковки замовлень.  Надійна упаковка допомагає доставити товар в цілості й схоронності. Однак поштова коробка служить не тільки для доставки. Брендування упаковки-відмінна можливість справити хороше враження на покупців і підвищити лояльність.  Також хочемо порекомендувати почитати про компанію на сайті https://silcom.com.ua/ , тут найкращі товари для нанесення Вашого логотипу .

Включіть лого компанії в дизайн упаковки. Але все не так просто, як здається. Технології друку дозволяють швидко наносити зображення на будь-які поверхні. Важливо не нанести логотип, а зробити це красиво. Ми розповімо, як правильно брендувати коробку, щоб поліпшити впізнаваність компанії.

Логотип-це обличчя вашого бренду. Цінність логотипу залежить від впізнаваності. Щоб клієнти запам’ятовували вашу компанію, встановіть єдині стандарти розміщення. Ці стандарти повинні включати:

Якщо у вашої компанії поки немає логотипу, час його розробити. Ми радимо не купувати лого на онлайн-майданчиках і не замовляти у фахівців низького рівня. Над створенням образу компанії повинен працювати професіонал.

Кожне лого складається з декількох елементів. Це слова, символи, зображення, корпоративні кольори. Якщо на упаковці багато вільного місця, можна розмістити повне лого або написати назву компанії. Для оформлення маленьких коробок підходять лаконічні символи.

У зображення можуть бути варіації. Як правило, це основна версія і чорно-білий дизайн. Рідше використовуються кілька альтернативних колірних поєднань. Вони служать для особливих ситуацій. Наприклад, для привітання зі святами. Колірна гамма залежить і від матеріалу для друку.

У стандартах повинні бути вказані допустимі і неприпустимі варіанти. Немає нічого поганого в творчих експериментах. Але деякі кольори можуть бути заборонені, наприклад, тому що вони асоціюються з конкурентами. Відомі компанії можуть дозволити собі більше свободи. Новачкам варто обмежитися одним або двома варіантами, поки бренд не став впізнаваним.

Щоб логотип був добре помітним, звільніть для нього простір. Порожня зона навколо лого не менш важлива, ніж зображення. Зона безпеки повинна становити не менше 10% ширини лого. Правило справедливо для зображень будь-якої форми і розміру.

Наприклад, ви плануєте надрукувати логотип шириною 10 см.тоді переконайтеся, що з усіх боків від зображення залишилося не менше 1 см порожнього простору. У цій зоні не повинно знаходитися нічого:

Для розробки дизайну можна використовувати психологію кольору і форми. Ці елементи повинні гармоніювати з місією компанії, а не суперечити їй. Психологічні прийоми в дизайні можна розбирати довго. Це об’ємна тема, яку ми рекомендуємо вивчити самостійно. Ми наведемо кілька прикладів, як розміщення лого впливає на психологічне сприйняття товару.

Люди люблять симетрію. Тому симетричне розташування елементів-один з принципів хорошого дизайну. Найпростіший спосіб, як можна створити симетричний дизайн: надрукувати логотип в самому центрі упаковки. Тоді його буде дуже легко помітити, а дизайн упаковки буде приємним для очей. Це хороший хід, якщо ви хочете зацікавити покупця і справити на нього враження.

За результатами досліджень було з’ясовано, що висота лого впливає на його сприйняття. Товари з логотипами на верхній частині коробки вважаються елітними. Низький друк робить товар доступнішим в очах покупців. Цю особливість можна використовувати в дизайні тари. Вибирайте рівень друку відповідно до ваших цілей. Наносите лого високо, якщо ви продаєте ексклюзивні товари. Або низько, якщо ваші товари доступні кожному.

Ця особливість сприйняття виявлена веб дизайнерами. Відвідувачі сайтів краще запам’ятовують інформацію, розміщену на лівій частині сторінки, ніж на правій. Ймовірно, ця особливість пов’язана з читанням зліва направо. Схоже правило може використовуватися і в дизайні упаковки. Щоб клієнти краще запам’ятовували логотип, змістіть його вліво щодо центру.

Перерахуємо кілька інших особливостей розміщення. Вони викликають цікаві асоціації, які можна використовувати для просування бренду.

Використовуйте ці прийоми, щоб створити потрібне враження на покупців. Підбирайте місце для друку з урахуванням ідентичності бренду. Уникайте прийомів, які суперечать цінностям компанії.

Перерахуємо кілька інших особливостей розміщення. Вони викликають цікаві асоціації, які можна використовувати для просування бренду.

Використовуйте ці прийоми, щоб створити потрібне враження на покупців. Підбирайте місце для друку з урахуванням ідентичності бренду. Уникайте прийомів, які суперечать цінностям компанії.

Дизайн упаковки не обмежується друком лого на видному місці. Підходьте до оформлення замовлень творчо. Брендуйте не тільки поштову коробку, але і пакувальний папір. Будь-яке зображення можна перетворити в візерунок для друку на тонкому цигарковому папері.

Ви можете розміщувати лого в найнесподіваніших місцях, створюючи “пасхалки” для покупців. Варіантів можна придумати багато. Наприклад, надрукувати лого на яскравій стрічці, якою буде перев’язана коробка. Розмістити його на серветках, які додаються до замовлення готової їжі.

Креативна упаковка і несподіване розміщення лого можуть викликати захват у ваших клієнтів. Але можуть і залишитися непоміченими при розпакуванні замовлень (якщо у вас не всесвітньо відома компанія). Радимо використовувати креативні рішення на додаток до лого на видному місці. І тоді ви зможете створити оригінальний дизайн.

Ви можете експериментувати з дизайном упаковки або дотримуватися стандартних рішень. Враховувати психологію споживача або не дотримуватися додаткових правил. Головне, не забувайте друкувати лого на упаковці.

Не використовуйте для пересилання замовлень безлику тару. За логотипом клієнти запам’ятовують бренд, щоб зробити повторне замовлення в майбутньому. Але якщо ви використовуєте нестандартний похід до дизайну, то зможете управляти репутацією компанії, створюючи позитивне враження у клієнтів.

Натискаючи на кнопку «відправити», я даю згоду на обробку персональних даних.