Як вибрати зовнішню рекламу

11-21-2021

Зовнішня реклама-дієвий метод привернути увагу клієнта. Але для того, щоб така реклама була реалізована ефективно, необхідно правильно вибрати рекламні носії зовнішньої реклами. Хочемо порекомендувати почитати подробнее про зовнішню рекламу .

По-перше, вони повинні підходити вам за можливостями рекламного бюджету, адже оренда або виготовлення деяких носіїв “наружки” може коштувати досить дорого. По-друге

Носій повинен бути чітко орієнтований на цільову аудиторію вашої реклами-це стосується і географічного місця розташування і самого виду носія (лайтбокс, брендмауер, білборд і т. Д.) так як же правильно вибрати рекламні носії зовнішньої реклами?

Цільову аудиторію зовнішньої реклами можна умовно розділити на 2 типи:

1. Пішоходи і населення, що використовує міський громадський транспорт.

2. Автомобіліст.

Залежно від того, яких клієнтів необхідно залучити, вибирається вид рекламного носія. Автомобілісти частіше звертають увагу на такі зовнішні рекламні носії як: білборди, брендмауери, розтяжки над дорогою, дахові конструкції і, звичайно ж, придорожні рекламні щити. Подібні рекламні носії найефективніше працюють на перехрестях, біля заїзду на безкоштовні стоянки, торгово-розважальні комплекси, кінотеатри і в місцях частих дорожніх пробок. Рекламне звернення має бути сформульоване максимально лаконічно і чітко, щоб його легко можна було прочитати і зрозуміти за кілька секунд.

Погляди пішоходів притягують електронні екрани, щити, лайтбокси, об’ємні конструкції, вивіски і красиво оформлені вітрини, сітілайти, штендери, реклама на зупиночних павільйонах. Плюсів такій рекламі додає оригінальність і креативність зображення (рекламного повідомлення). Жартівлива зовнішня реклама або реклама з використанням зображення милих тварин завжди привертає погляд і запам’ятовується, її навіть часто переказують один одному.

Розміщувати такі рекламні носії варто в місцях великого скупчення людей-метро, зупинок громадського транспорту і т.д. Ефективності таким носіям додасть підсвічування, збільшуючи рекламний час до 24 на добу. Якщо реклама не розрахована на широкі маси, можна збільшити дієвість реклами, чітко вибравши географічний район розміщення рекламного носія, наприклад, коли рекламований об’єкт (магазин, салон краси, кафе) знаходиться неподалік.

Зовнішня реклама, що використовує правильно обраний рекламний носій, принесе найбільшу ефективність, тому варто уважно поставитися до вибору рекламного носія зовнішньої реклами.