Як отримати доступ до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України?

0

Для входу до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна скористатися такими методами: Дія.Підпис, кваліфікований електронний підпис (КЕП), або через Інтегровану систему електронної ідентифікації ID.GOV.UA, яка підтримує технології BankID.

Що таке електронний підпис?

Електронний підпис – це цифровий еквівалент власноручного підпису, який забезпечує цілісність документів і підтвердження особи. Він може бути представленим у вигляді MobileID, підпису на ID-картці, токені або на захищеному носії інформації. Електронний підпис дозволяє підписувати документи в електронному вигляді, користуватися різноманітними електронними послугами, реєструватися на державних порталах та виконувати інші важливі дії. Документи, підписані електронним підписом, мають таку ж юридичну силу, як і ті, що підписані власноруч.

Як отримати електронний підпис?

Для отримання електронного підпису необхідно звернутися до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Процедура включає заповнення реєстраційної форми, надання паспортних даних та реєстраційного номера облікової картки платника податків. Повний список акредитованих центрів можна знайти за посиланням: czo.gov.ua/ca-registry.

Рекомендується зберігати цифровий ключ на змінному носії, наприклад, на флешці, для забезпечення безпеки.

Отримати безкоштовний кваліфікований електронний підпис можна у Інформаційно-довідковому департаменті Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України або у Приватбанку. Інші надавачі довірчих послуг можуть оформлювати електронний підпис за власними тарифами.

Термін дії кваліфікованого електронного підпису зазвичай становить 1-2 роки. Для продовження терміну дії підпису необхідно оновити його онлайн через вебсайт надавача послуг.

Переваги електронного підпису

Електронний підпис не лише спрощує використання електронних послуг, але й забезпечує високий рівень безпеки для ваших даних. Використовуючи електронний підпис, ви можете бути впевнені в захищеності своїх персональних даних та документів.

Джерело: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *